Coachmomenten

Op basis van de hulpvraag en ondersteuningsbehoefte zetten we een coachtraject uit. Vast onderdelen hierin zijn het opstapgesprek, talentgesprek,de coachmomenten, een  tussenevaluatie en de eindevaluatie. Als ik merk dat de hulpvraag buiten mijn bereik ligt verwijs ik door naar andere hulpverlening.

Afzeggen is niet aan de orde mits van beide kanten dit in goed overleg is besproken.

Tijden waarop het coachtraject plaats kan vinden.

Telefonisch bereikbaarheid * (voor mijn telefoonnummer zie de algemene informatie)

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

16.30 – 17.30 uur

16.30 – 17.30 uur

16.30 – 17.30 uur

19.00 – 20.00 uur

19.00 – 20.00 uur

19.00 – 20.00 uur

Maandag

Woensdag

08.45 – 09.45 uur

20.30 – 21.00 uur

Bezoekmomenten, observatie, opstap –  gesprek en vaststellen van de hulpvraag: woensdag – en vrijdagmorgen. Deze tijden zijn flexibel. 

*) De telefonische bereikbaarheid hierboven is  bedoelt voor nieuwe aanmeldingen. In deze tijd kan wel gebeld worden voor een telefonische afspraak. Ben ik telefonisch op dat moment niet bereikbaar, stuur dan een mail. Deze is te vinden bij de algemenen informatie. Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik reageren.